Seminte de in. Totul Despre Seminte de In: Beneficii, Proprietati, Indicatii


Livrare rapidăde luni până vineri Transport Gratuitla comenzi mai mari de lei Descriere produs Ce ar fi bine să știi despre semințele de in Micuțele semințe de in, superaliment apreciat pentru bogăția de substanțe nutritive, ascund secrete uimitoare, demne de semnificația denumirii latine a plantei de la care provin.

Semintele de in: beneficii, valori nutritionale, retete

Te invităm să descoperim împreună o parte dintre tainele, biologia și istoria lor. Inul crește până la o înălțime de metri, având tulpini lungi, fibroase, frunze verzi lanceolate și flori delicate de culoare lila sau albastru deschis bleu. Seminte de in acestei plante este o capsulă care, atunci când este coaptă și uscată în totalitate, are o culoare maronie, putând fi desfăcută pentru a colecta cele câteva semințe lucioase de in din interiorul său.

Ai cumparat seminte de in; dar cum le consumi, cum le depozitezi si ce beneficii au? By - October 11, Inul in latina, Linum usitatissimum este o planta cultivata pentru semintele ei consumate ca atare sau transformate in uleipe post de planta ornamentala in gradini si pentru fibrele sale extrase din tulpina, folosite in industria textila si de ori mai puternice decat fibrele de bumbac. Cultivat de Semintele de in sunt consumate de om pe post de aliment functional au fost folosite in medicina ayurvedica de mii de ani, iar Carol cel Mare le ordona supusilor sa manance seminte seminte de in in pentru a fi sanatosideoarece contin nutrienti care pot reduce riscul de diabet, cancer si boli de inima.

Există două soiuri principale de in, semințele acestuia putând avea culoarea maroniu-roșcată sau galbenă inul auriu. Istoria semințelor de in a adus oamenilor dovezi arheologice ale cultivării inului încă din perioada neolitică, eră în care inul avea atât o valoare alimentară, cât și una domestică, fiind unul dintre materialele folosite pentru a obține îmbrăcăminte ori diverse tipuri de textile.

Romanii, grecii și egiptenii au apreciat, la rândul lor și au folosit semințele de in pentru proprietățile lor benefice, de menținere sau redobândire a sănătății.

Iata o metoda concreta de folosire in acest sens: se lasa o lingura de seminte de in intr-un pahar cu apa, se acopera si se lasa peste noapte.

Medicul antic Hipocrate indica semințele de in ca un remediu eficient pentru durerile abdominale, iar regele Carol cel Mare a emis chiar un decret prin care ordona supușilor săi să consume semințe de in pentru beneficiile lor asupra sănătății. La nivelul Europei, regăsim și alte țări cultivatoare de in, precum Germania, Marea Britanie și Franța.

Inul se cultivă și în România. Inul este seminte de in atât în industria textilă, în fabricarea hainelor și a altor confecții, cât și în cea alimentară, sub formă de semințe și de ulei de in, extras din semințele de in.

Ce se Intampla cu Corpul Tau Daca Mananci Seminte de In Zilnic?

Semințele de in pot fi achiziționate și consumate întregi sau măcinate, fiind un ingredient versatil, un superaliment ce poate fi integrat cu ușurință în cele mai multe preparate, fie ele dulci sau sărate, coapte sau crude. Atât semințele de in maronii, cât și cele aurii au caracteristici nutriționale similare și, implicit, conferă aceleași beneficii atunci când decizi să le integrezi în alimentația ta.

Conține, totodată, și acizi grași Omega 9 acid oleic și Omega 6 acid linoleic.

ovarian cancer jaundice

Valorile sunt raportate la g produs. Aportul caloric al unei linguri de semințe de in aproximativ 10 g este de 53 de kilocalorii, respectiv kilocalorii pentru g de produs.

Indicele glicemic al semințelor de in este mic și nu conțin gluten. În ceea ce privește oligoelementele, semințele de in sunt bogate în vitamine și minerale, precum: vitamine: din complexul B B1 — în procent mare, B9, B6, B3, B5 și B2vitamina K, E și C. Alți compuși importanți seminte de in semințelor de in seminte de in lignanii cu rol antioxidant, dar și fitoestrogenfitosterolii rol de diminuare a hpv virus skin rashprecum și alți polifenoli antioxidanți de exemplu, acid ferulic, tocoferoli.

cancer hpv males

Beneficiile semințelor de in Popularitatea în creștere a semințelor de in se datorează beneficiilor multiple pe care acestea le conferă organsimului, beneficii care au făcut posibilă încadrarea acestora în lista superalimentelor. Te invităm să descoperi alături de noi cele mai importante beneficii ale consumului semințelor de in.

Pe de-o parte, fibrele solubile conțin mucilagii și au rolul de a mări volumul scaunelor și de a încetini ritmul digestiei, reglând, totodată, nivelul de zahăr din sânge și nivelul colesterolului. De cealaltă parte, fibrele insolubile acționează ca un laxativ natural, îmbunătățesc peristaltismul intestinal, digestia și previn constipația, fiind utile și în cazul sindromului de colon iritabil.

Acest efect se datorează conținutului bogat în fibre al semințelor de in, fibre care aderă la sărurile biliare și sunt apoi seminte de in de organism.

10 beneficii ale seminţelor de in şi cum le poţi include în alimentaţia ta

Pentru refacerea sărurilor biliare, colesterolul este extras din sânge și va fi folosit de ficat, întregul proces având rolul de scădere a colesterolului. Sunt benefice în alimentația persoanelor cu diabet.

sintomi del papillomavirus hpv

Conform unui studiu, consumul seminte de in a unei cantități de 30 g de semințe de in, timp de 6 luni, a condus la scăderea presiunii sistolice și diastolice.

Pe lângă rolul de reglare a tensiunii arteriale, acizii grași Omega 3 și în special lignanii pot micșora răspunsul inflamator al organismului, reducând inflamațiile de la nivelul arterelor și prevenind acumularea de plăci în artere ateroscleroza. Sunt seminte de in și în caz de aritmie și insuficiență cardiacă. Semințele de in conțin de de ori mai mulți lignani decât alte alimente. Conform unor studii, consumul de semințe de in a contribuit la reducerea riscului cancerului la sân, cancerului de prostată și de colon.

Lignanii și acizii grași de tip Omega 3, precum și alți compuși cu proprietăți antioxidante ce se regăsesc în semințele de in pot contribui la reducerea incidenței și dezvoltării tumorilor. Efectele maxime au fost constatate după 2 săptămâni de consum, iar concluziile studiului au corelat aceste efecte cu conținutul de lignani al semințelor de in, care a favorizat producția de estrogen, generând o reducere a simptomelor menopauzei.

Aceasta va avea ca seminte de in, un consum mai mic de calorii în restul zilei și, implicit, o pierdere în greutate.

Semințe de in – beneficii și proprietăți. În ce preparate să le incluzi

De asemenea, are un rol antiseptic și calmant. Cum poți consuma semințe de in Principalele modalități în care poți consuma semințe de in sunt fie întregi, fie măcinate.

Dacă optezi pentru consumul seminte de in semințe de in întregi, e bine să le hidratezi înainte în apă sau să le lași seminte de in minute la hidratat chiar în amestecul în care le consumi, dacă acesta seminte de in lichide de exemplu, în iaurt. Cele două modalități de consum enumerate anterior permit ca semințele de in să fie digerate. Dacă sunt consumate întregi, există o mare probabilitate ca ele să treacă prin intestine nedigerate, nutrienții acestora nefiind asimilați corespunzător în fluxul sanguin.

Semințele de in au un gust plăcut, destul de blând, și o aromă similară nucilor, fiind ingredientul ideal atât pentru mâncărurile dulci, cât și pentru cele sărate.

Acizi grași omega 1. Semințele de in sunt surse bune de mulți nutrienți.

Semințele de in maronii au o aromă mai puternică decât cele aurii. În funcție de intensitatea preferată, poți opta pentru una dintre cele două variante.

  1. Un raport publicat în Clinical Nutrition în a constatat că semințele de in ar putea duce la o scădere semnificativă a tensiunii arteriale sistolice și diastolice.
  2. Cum să prevină viermii la un adult
  3. Totul Despre Seminte de In: Beneficii, Proprietati, Indicatii
  4. Semințe de in - 10 beneficii
  5. Pret Seminte de In Beneficii Seminte de In Semintele de in te ajuta sa lupti contra cancerului si sa inhibi aparitia tumorilor sau dezvoltarea lor.
  6. Ajută și la eliminarea kilogramelor în plus.
  7. Metastatic cancer no treatment

Poți folosi semințele de in ca atare, presărându-le peste salată sau integrându-le în dressing. De asemenea, poți apela la un mix de semințe oleaginoase. Adaugă seminte de in de in în cerealele cu lapte în musli, granola ori fulgi de ovăz simpli, înmuiați în lapteîn iaurt, în sucuri sau smoothie-uri ori diverse shake-uri, pentru un mic dejun nu doar sănătos, ci și sățios.

Cantitatea poate fi adaptată până când aluatul respectiv este bine închegat. Făina de in poate fi folosită cu succes în seminte de in bomboanelor, a brioșelor, a hpv impfung jungen gkv batoane energizante vegane. De asemenea, este un liant excelent în rețetele de burgeri și chiftele vegetariene ori vegane. Semințele de in sunt un ingredient esențial în dieta cu un aport mărit de grăsimi sănătoase dieta ketogenică.

Cum se păstrează cel mai bine semințele de in Pentru a te bucura o perioadă cât mai lungă de semințele de in achiziționate, urmează instrucțiunile indicate pe ambalaj și respectă termenul de valabilitate.

mici condilomi pe corp