Intestine sanatoase, Microbiomul intestinal, alimentatia si starea de sanatate


Ceea intestine sanatoase se întâmplă în intestin se manifestă în alte părți ale corpului tău și ceea ce faci în intestine sanatoase tău de viață se manifestă în intestin. Cercetările recente sugerează un rol benefic al vitaminelor pentru sănătatea intestinului. Problemele cronice ale intestinului sunt noi, cu speculații crescânde că acestea sunt rezultatul "dietei occidentale" care este încărcată de alimente prelucrate, uleiuri vegetale și carbohidrați rafinați.

Cercetarea bolilor intestinale este, în comparație cu cea care se îndreaptă spre alte probleme intestine sanatoase sănătate, încă în fază incipientă.

Studiile privind dieta, nutriția și vitaminele pentru sănătatea intestinului sunt puține. Cele care există, totuși, prezintă dovezi puternice că patru vitamine pot ajuta la limitarea inflamației și la menținerea unei bariere intestinale sănătoase.

Aceste vitamine sunt vitamina A, C, D și E. Pentru a înțelege modul în care acestea afectează intestinul, este necesar să se înțeleagă rolul barierei intestinale asupra sănătatii generale. Bariera intestinală Cu o suprafață de aproximativ m2, bariera intestinală păstrează lucrurile bune înăuntru electroliți și apă și ține lucrurile rele afară din organism microorganisme și antigeniînsă este suficient de permeabil pentru a permite absorbția nutrienților alimentari.

Intestinule, nu ne băga în rahat!

Autorii unui studiu din scriau că bariera intestinală este produsul mai multor intestine sanatoase bariera fizică a mucoasei, bariera chimică care include secreții digestive și peptide antimicrobiene, microbiote intestinale funcții imune.

În bariera fizică se află un strat de celule, iar spațiul dintre acestea este etanșat de joncțiuni strânse. Numeroase studii intestine sanatoase corelat disfuncția acestor joncțiuni cu bolile inflamatorii intestinale.

paraziții vorbesc

Cercetări noi sugerează că substanțele inflamatorii excretate intestine sanatoase celule cresc rata de eliminare a celulelor, astfel încât aceste joncțiuni strânse nu pot să se redistribuie pentru a sigila găurile lăsate de celulele vărsate.

Astfel, golurile intracelulare cresc permeabilitatea barierei fizice. În alte studii, cercetătorii au demonstrat tratament negi in talpa bacteriile pot pătrunde în stratul de mucus "normal impenetabil" la pacienții cu colită ulcerativă. Cercetătorii au descoperit că antioxidanții din mucus sunt, de asemenea, epuizați la subiecții cu aceste afecțiuni.

Importanța barierei intestinale: "Bariera intestinală joacă un rol-cheie în evitarea răspunsurilor inflamatorii la microbiotă și este reglementată de o rețea fină de mecanisme imunitare pentru recunoașterea microbiană și toleranța față de microbiotă.

giardia la bebélusi de 8 luni

Nerespectarea acestui echilibru are consecințe negative atât asupra sănătății intestinale, cât și asupra sănătății intestine sanatoase. Mai multe boli au fost legate de schimbările din populațiile de microbiote sau de reducerea diversității microbiotei, intestine sanatoase a bolilor atopice, a bolii inflamatorii intestinale IBDa diabetului zaharat, a obezității, a cancerului și, foarte recent, a neuropatologiilor.

Dieta occidentală, caracterizată printr-o cantitate mare de grăsimi și carbohidrați, a provocat schimbări similare sau chiar mai pronunțate". Ei susțin că zahărul este deosebit de dăunător pentru bariera intestinală și o cauză a supra-aglomerării bacteriene.

Microbiomul intestinal, alimentatia si starea de sanatate

Sănătatea începe în intestin. Deci, ce puteți face pentru a menține o barieră intestinală funcțională? Vitaminele pentru sănătatea intestinului sunt doar o parte a unui stil de viață general care susține un intestin sănătos. Vitaminele pentru sănătatea tractului gastro-intestinal Cei doi factori majori în reglementarea barierei intestinale sunt: nutriția - nutrienții pe care îi ingerăm prin alimentatie microbiota - bacteriile care trăiesc în intestin.

Unele dintre cele mai folositoare substanțe nutritive sunt vitaminele A, C, D și Intestine sanatoase pentru sănătatea intestinului. Intestine sanatoase unui articol cuprinzător publicat la sfârșitul anului afirmă că deficiențele intestine sanatoase pot juca un rol major.

Cercetătorii au descoperit că mulți oameni obezi cu sindrom metabolic au niveluri insuficiente de vitamina C. Ei susțin că acest lucru se datorează pe de o parte inflamației intestinale, și pe de altă parte disfuncției barierei intestinale cauzată de o dietă cu densitate energetică ridicată.

Alimentele procesate, cu conținut ridicat de grăsimi și zahăr au densitate energetică mare.

unguent oxiuri

Aceste alimente prelucrate au de asemenea conținut scăzut de vitamina C. În mai multe studii la persoanele cu sindrom metabolic, cercetătorii au constatat că aderența pe termen lung la o dietă mediteraneană care se bazează în mare măsură pe fructe și legume, care au un conținut ridicat de vitamina C a contribuit la creșterea nivelului de bacterii intestinale utile.

Datorită faptului că se bazează pe fructe și legume proaspete, pește și ulei de măsline, acest stil de alimentație conține cantități mari de vitamine esențiale pentru sănătatea intestinală. Într-un studiu efectuat pe porci de guineea unul dintre puținele mamifere, pe lângă oameni care nu intestine sanatoase produce propria lor vitamină Ccercetările au constatat că suplimentarea cu Vitamina C: a suprimat endotoxemia [niveluri halitoza tratament intestine sanatoase toxine eliberate de bacterii în sânge].

Într-un studiu dincercetătorii au descoperit că în doar câteva săptămâni de dietă cu deficit de vitamina A, bariera intestinală e afectată. O intestine sanatoase echipă de cercetare a constatat o legătură evidentă între concentrațiile plasmatice scăzute ale vitaminei A retinol și permeabilitatea intestinală.

Deficitul de vitamina D este o caracteristică a bolilor intestinale inflamatorii boală Chron, colită intestine sanatoasesi un experiment pe șoareci de laborator sugerează că poate compromite funcția de barieră mucoasei.

Într-un intestine sanatoase recent, cercetătorii au descoperit că adulții cu sindrom metabolic au avut un nivel ridicat de toxine eliberate în sânge, care poate duce la hemoragii și insuficientă renală. Intestine sanatoase studiului au considerat că endotoxemia a diminuat nivelurile de vitamine C ale subiecților.

Acești subiecți au avut, de asemenea, o biodisponibilitate mai mică a α-tocoferolului. Cercetătorii au descoperit că suplimentarea cu vitamina E poate ajuta la îmbunătățirea barierei intestinale la șobolani cu leziuni de permeabilitate induse de altitudine.

Cercetătorii care au analizat legătură dintre sindromul metabolic și vitamina C au presupus că biodisponibilitatea α -tocoferolului depinde de asimilarea vitaminei C. Ei susțin că acest lucru se datorează capacității vitaminei C de a recicla α-tocoferolul și de a-l transporta pe axa ficat-intestine. Cum să consumăm vitamina A, C, D și E Tractul gastro-intestinal necesită aproape jumătate din consumul total de energie al organismului, ceea ce înseamnă că multe dintre substanțele nutritive consumate joacă un rol major în intestine sanatoase eficientă a acestuia și prin urmare, vitaminele pentru sănătatea intestinului pot avea o mare importanță.

Cercetările privind efectele sănătății intestinului asupra sănătății generale sunt încă în curs de apariție, dar dovezile indică faptul că vitaminele A, C, D și E reprezintă elemente nutritive critice pentru: fortificarea barierei intestinale, stabilizarea bacteriilor bune.

Dietă sănătoasă pentru intestine/Probiotice/Varză acră

Vitamina A De asemenea, cunoscut sub numele intestine sanatoase retinoizi, vitamina A este o familie de nutrienți solubilă în grăsimi, găsită în multe alimente de culoare portocalie, inclusiv cartofi dulci, morcovi, dovleci, caise. Excesul de vitamina A se stochează în organism, deci este posibilă supra-dozarea, deși Institutul Național de Sănătate nu a stabilit care este nivelul maxim.

Cu toate acestea, excesul de vitamina A, pe perioade îndelungate de timp a fost legat de unele efecte dăunătoare. Vitamina C Acest nutrient solubil în apă, de asemenea cunoscut sub numele de acid ascorbic, este ușor de găsit în foarte multe fructe și legume cum ar fi ardeiul gras, citrice, broccoli, cătină, căpșuni, pătrunjel, etc. Este, de asemenea, un supliment alimentar obișnuit, dar este dificil pentru organism să absoarbă prin supliemente orale tradiționale, jeleuri sau pulberi de băut.

Intestine sanatoase C lipozomala Altrient® C depășește barierele restrictive intestine sanatoase livrare ale nutrienților pentru a furniza vitamina C în celulele unde este nevoie cel mai mult.

schistosomiasis 10

Puteți afla totul despre tehnologia lipozomală inovatoare și cum crește nivelul vitaminei C aici. Vitamina D Această este puțin diferită de definiția obișnuită a unei vitamine, deoarece corpul uman o poate produce.

despre intestine

Asta dacă avem suficientă lumină solară. Din fericire, vitamina D se găsește în pești cum ar fi somonul și tonul, precum și in lapte, iaurt și ouă.

îndepărtarea verucilor genitale prin substanță chimică

Deoarece este solubilă în grăsimi, vitamina D poate atinge niveluri toxice, deci atenție la dozaj. Vitamina E Acest grup de compuși solubili în grăsimi este ușor de găsit în nuci, semințe și uleiuri vegetale. Acestea sunt, de asemenea, predominante în leguminoase cum ar fi alunele și soia, precum și în unele legume verzi.

The Leaky Gut Diet Plan:What to Eat What to Avoid - El Plan de Dieta Leaky Gut:Qué Comer Qué Evitar!

Deoarece organismul nostru poate stoca excesul de vitamina E, nivelurile de toxicitate există atunci când se administrează suplimente cu doze mari. Consumul de vitamine pentru sănătatea intestinului poate să nu fie suficient pentru a repara un intestin sever deteriorat, dar există puține riscuri asociate cu satisfacerea aportului recomandat al acestor nutrienți.

Informații suplimentare despre sănătatea intestinală? Citiți aici.